Intervju inför ett tv jobb

Jag har skickat iväg en ansökan till ett tv program.. Riktigt skojjigt !! Men hemligt för er vilket program det är. Ni får veta det om ett tag !

Tankarna fanns att jag skulle få komma på intervju. Jag hade ett sjukt bra cv/ansökan. Men ändå, så vet man inte. Dom kan lika gärna "sålla" bort mig. Men så ringde dom igår, "Hej Hanna, vill du komma på intervju imorrn..?"

"Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa så gärna" =)

Så idag blev det först jobb, 7.30-16.00 med mina underbara arbetskamrater. Jag älskar dom! Mina arbetskamrater är dom bästa. Så underbara. Tack för att ni får mig att älska mitt jobb <3 Hur som helst. Efter jobbet så kom min skjuts och så begav jag mig till intervjun. Intervjun gick jätte bra =) Tycker jag. Jag är nöjd. Nu är det bara att låta dagarna gå och hålla tummarna *iiiiiiiih*

Har även fått 10st  A4 sidor fullspeckat med frågor som ska besvaras. I got some work to do !

Imorrn hoppas jag att det blir en Everest vinterjacka som ska inhandlas. Hoppas även att min nya mobil, LG KC910 kommer. Ska isf köpa 4 gb minne till den också...

Hörs imorrn!
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0