Fredrik Paulún is the man ^^

Idag var jag på föreläsning hos näringsfysiologen/kostrådgivaren Fredrik Paulún. Vilken karl ! Han är grym. Min nya idol.

Han är så sjukt duktig på att föreläsa och så duktig på att lära ut och inspirera andra. Jag förstod att han var bra, men SÅ bra hade jag inte förväntat mig =) Riktigt roligt ! Föreläsningen höll på 1,5 timma där vi endast pratade om kost. Mitt lyckoämne. Han har ju skrivit ett antal böcker och jag köpte två stycken på plats. Sitter och läser i dom nu, dom är ruggigt bra.

Fredrik och hans medarbetare har ju även en utbildning då man kan bli Diplomerad kostrådgivare. Jag ska absolut gå den utbildningen ! Utan någon tvekan. Kost och motion är mitt liv.. Det är något jag verkligen brinner för..

Vill ni veta något? Eller vill att jag skriver tips på frukost, mellanmål? Hur jag tränar? Vad som helst, så fråga på =) Det är ju ni, mina underbara läsare, som får vara med och bestämma ( eller iaf önska *hiihi* ) vad jag ska skriva om..

Så, jag vet att du har en fråga.. *blink blink* Frågan kan handla om vad som helst, behöver inte ens vara om träning eller kost..

Go for it !!
Nu ska jag ta en varm och härlig dusch, sen lägga mig och läsa om näringslära och träningslära. Man lär sig något nytt varje dag !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0