Badminton med grabbarna grus

Tjohoo !

Sorry om jag inte har skrivit på några dagar. Har bara jobbat och jobbat och jobbat.

I onsdags så spelade jag badminton med grabbarna. Jag och tre till. Det var sjukt roligt. Vi spelade i 2 timmar. Med bara någon minuts paus för att dricka. Annars var det full rulle. Så otroligt kul. Jag kommer ihåg i gymnasiet, jag tyckte att det var den roligaste sporten. Så nu har man börjat spela igen. Hoppas på att köra en ggr/vecka. Och sen gymmet 4 gånger. Så det blir träning 5 ggr/veckan. Det är perfekt.

Denna helg har jag varit ledig och det har varit toppen skönt ! I fredags tog jag bara det lungt. Massa mys.. Nice...

Igår blev det utgång =) Blev en lyckad kväll med trevlig sällskap.. Idag är man dock lite seg.. Kan de bero på alkoholen? Dessutom en sjuuuukt snygg bartender igår som dom har skaffat. God damn ! Så fiiin...

Riktigt fint väder idag. weiii.. Borde ta mig en promenad...

Ska köpa ny mobil också *ler* Jag är precis som killar och deras bilar. Dom köper nya bilar 2-3 gånger om året och samma sak med mina mobiler. Jag ska alltid ha de senaste mobilerna. Köpte en sprillans ny för några månader sen. Men nu ska jag ha en ny. Och denna gång blir det en touchscreen mobil =) med 8.1 megapixelkamera. YEAH !

Hasta La Vista!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0