The eye

Nu var min praktik slut. Det var min sista dag i torsdags ! Skönt men tråkigt. Har blivit en vanesak att gå upp kl 5 varje morgon för att bege sig till Södersjukhuset. Nu kommer man i princip få sovmorgon när man börjar skolan. Sista dagen var lugn och mysigt ! Tack all underbar personal för att ni tog hand om mig så väl =) !

Igår blev det bio med Hedda, Totte, Ronan och Kristoffer. Vi åkte till Heron city och såg The eye. Det var tur att jag fick sitta i mitten av allihoppa, haha.  Filmen var riktigt bra men rätt läskig. Till och med killarna blev rädda. Nästan lika rädda som mig och Hedda. Filmen var slut runt 23. Efter filmen så begav vi oss hemåt. Vi mötte upp massa bilar på vägen och insåg att det var race på gång. Så vi var på race i typ en timme, sen fick jag så sjukt ont i magen så jag var tvungen att åka hem och sova.

Idag gick jag upp alldeles för sent. Hade tänkt att plugga hela dagen ju. Det blir aldrig som man har tänkt sig. Ska plugga nu iaf 4 timmar, sedan ska jag och eliten ner till Rudan och grilla, spela kubb och mysa !  Jag vill ju till Ollan ikväll, såå himla gärna. Får se hur allt blir. Over and out !!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0