städning pågår


trött..

så fruktansvärt trött...

Har städat 14,5 timma idag. Städade även 7 timmar igår. Kan man tro att det är sant? Ja, det är det. Gick upp kl 7 imorse och började städa. Jag avslutade nu, 21.30. Amazing. Jag är imponerad av mig själv faktiskt.

Har städat från golv till tak. Finns inte en damtuss någonstans nu. Till och med polerat glaskivorna i min bokhylla. God damn !

Var på IKEA med K igår. Så vi handlade lite saker. Mysigt att gå där *ler*..

trött.. så trött.. Möblerat om i rummet också. Skönt och fint blev det.

Nu orkar jag ärlig talat inte skriva mer. Det borde ni verkligen ha förståelse för.. haha.. Mina ögon går i kors. Ska äta lite jordgubbar, glass och grädde nu och kolla tv.

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: HELENAAS

*frågestund i min blogg!*

2008-05-31 @ 21:58:19
URL: http://helenaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0