Pungkulor i halsen ?

I fredags så firade vi pappsen (som jag skrev i inlägget innan) och i lördags blev det träning, plugg och party för min del. Hade jätte kul och mysigt med mina kära vänner. Jag och K var nyktra. Vi är så duktiga =) !! hihi..

Idag har jag upptäckt knölar i halsen.. Just nu tror jag att jag har alla sjukdomar. Just idag är jag hypokondriker på hög nivå. Blir lätt så när man pluggar sjukvård och får veta allt om alla sjukdomar. Man tror tillslut att man har dom själv. Men knölarna som jag har fått e fan konstiga alltså :S Det känns som kulor. Jag tror att jag har fått pungkulor i halsen.. not good...

Var hos optikern idag på undersökning. En komplett undersökning. Kändes bra. Har behövt använda glasögon nu i 3 månader pga. allergi och har inte haft råd att köpa linser. Men idag bokade jag tid, gick dit och fick hjälp och köpte ett par månadslinser. Jag har fått nya linser, en ny sort, som släpper in mer syre till ögonen för att jag får väldigt torra ögon när jag har linser. Så det känns bra ! Har haft dom flera timmar idag och det kändes bra. Ska dit på undersökning om en vecka. En extra koll lixom =)

Nu ska jag sussa. Är jätte trött. Vv imorrn. Sedan plugg och träning !!

*smek*

Kommentarer
Postat av: charlotte

Vadå pungkulor i halsen? =) Du är ju bara för söt! hoppas allt är bra med dig gumman! Det va ett tag sen vi hördes av ju... :(
Kolla upp knölarna nu omedelbums! PUSSSS

2008-05-13 @ 12:51:43
Postat av: Maria

Jag tatuerade mig :]

2008-05-15 @ 20:09:56
URL: http://mcan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0