Mycket väl godkänd

Slutet börjar närma sig... På onsdag tar jag examen! Kan inte sluta tjata om det.. Så lovely !!

Den här terminen har varit, som alla andra terminer, både rolig och tråkig. Har hänt väldigt mycket saker i mitt privat liv. Otrolig stora händelser som varit psykiskt och fysiskt påfrestande. Detta har inneburit att jag har lagt mer tid på familjen än plugget. Vilket är en självklarthet. Det roligare är, att jag ändå, trots mycket mindre plugg, fått mvg. Speciellt lycklig över sjukvården. Fick tillbaka tentan idag, som vi gjorde i fredags. Sjukdomar i mag och tarmkanalen. Full pott =) Kan det bli bättre. Mvg på provet och även mvg i betyg.

Även mvg i handledning.. =) Fick full pott på handledningprovet också. Alla rätt och ett stort MVG skrev han över hela tentan. Riktigt skojjsigt !

Vg i slutbetyg i människan socialt och kulturellt. Pga. att jag inte pratar mest i klassen. Och detta är ett pratämne. Pratar man inte mycket så får man inte mvg. Så, det blev inte det för mig. Men läraren sa att jag har verkligen verkligen förbättrat mig sen i början av terminen. Hon sa att jag inte pratade mycket i början av terminen men sen har jag pratat mer och mer och det jag har sagt har varit jätte bra. Även fått jätte bra på prov och inlämningsuppgifter. Allt hon sa var positivt, så förstår inte varför jag inte fick mvg? Men livet är orättvist.. tyvärr...

Är otroligt nöjd med mina prestationer, trots allt som hänt under det här halvåret. Jag är en riktigt duktig tjej !! Och det är jag stolt över !!

Idag har vi varit på studiebesök på dialysen på Södersjukhuset. Det var spännande. Imorse när jag vaknade kände jag en irriterande känsla i halsen, jätte jobbigt. *buhuu* Det har tyvärr blivit sämre under dagen. Känner mig krasslig nu med lite lätt feber. Får kurera mig med frukt och dricka ikväll !! Har faktiskt ätit 9 satsumas, en banan och massa vindruvor idag. Det är mkt vitaminer det. Älskar frukt !! Yummie

Har varit i Farsta centrum idag med syrran. Vi shoppade massa skojjiga saker =) Åt lite gott och begav oss sedan hem. Imorrn blir det fika och mys i skolan.. Sedan träning på eftermiddagen om jag mår bättre. Sedan på ONSDAG är det vår sista dag!.. EXAMENSDAGEN !!! YIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAA !!

So long... PUSS

image279

Kommentarer
Postat av: Marie

Fick du trots allt det sista poängen om blindtarmssymtomet också trots att du missade smärtvandringen? Gud vad roligt! Grattis!!! =) =D

2008-05-27 @ 10:54:08
URL: http://mariee87.blogg.se
Postat av: Hanna

Marie: Nää, haha. Men innan så sa han att det där räckte och att det skulle räcka till 6 poäng. Så för att bli lite extra lycklig så räknar jag det som full pott haha. Fast egentligen är det ett fel, det gör ju inget heller. Inte när man hörde idag vad alla andra fick på provet :P Så irriterande bara. Han sa att jag skrev full pott, sen ba ändrade han. Aja haha.. =) Skit glad ändå

2008-05-27 @ 17:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0