Kära bloggläsare

Titt ut !

I fredags blev det hockeykväll med H och 15 grabbar. Det var riktigt skojjsigt. Inget mig emot med ögongodis lixom *ler sött* Kom hem på lördag morgon kl 04.30 HAHA .. illa. Fast jag och H var nyktra hela fredagen. Det var skönt ! Älskar dom där killarna. Dom är helt underbara. Så snälla och gulliga =)

Igår, lördags så gick jag upp lite sent pga. att jag kom hem 5 på morgonen. Så sov ut och det var riktigt skönt. Sedan under dagen så åkte jag massa ärenden överallt. Slingade även håret på mig själv. Fast slingorna blev typ hela håret haha.. Se resultatet nedanför =) På kvällen igår så var jag inte hemma iaf.. haha.. ingen mer kommentar !!

Idag så har det blivit plugg. Sedan var jag iväg & kollade på fotbollsmatch mellan haninge - tyresö. Det blev oavgjort. Men riktigt kul med ögongodis. Speciellt nr.4.. oh lord ! Han vill jag ha! ge mig.. NU !!

Nu ska jag ta & sussa. Imorrn har jag redovisning i skolan. Sedan hem o plugga o äta, sedan ska jag till optikern. Dem ska kolla så att linserna som jag använder nu, fungerar bra och så att det inte skett några förändringar i mina ögon. Sedan efter det ska jag fortsätta plugga och eventuellt gå till gymmet och köra hårt !

image263 image264
image265 image267

På återseende !
Puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Vi red på Fors Gård, ligger bortom västerhaninge :)
Va fin du blev i håret!

2008-05-19 @ 12:48:30
URL: http://mcan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0