Ja må hon leva !

Igår fyllde min, världens bästa Mamma, 60 år ♥ Dagen började med att hon fick frukost på sängen av mig och ja må hon leva - sång. Hon fick även 60 st rosor. Hon blev jätte glad =) Min mamma är så himla söt. Hon blir så glad och det gör mig glad också !

Sedan på kvällen så kom syrran och robban hit. Då fick hon fler presenter. Hon fick pengar av mig och cykel och blommor av syrran & robban. Efter det begav vi oss till söder för att äta på en indisk restaurang som hette Shanti. Helt underbar mat. Jätte mysigt ställe. Jag åt nått som hette typ chicken sizzler tandoorii. Det var kyckling med massa grönsaker på en stekpanna och sen ris, tre olika såser till och annat gott tillbehör. HUR gott som helst. Var proppmätt efter det ! Sedan fick jag köra hem, med högklackat, haha. Men duktig som man är så gick ju det bra =)

Tack för en underbar kväll !
Älskar Er mest av allt
PUSS

image261

Kommentarer
Postat av: Isabella Diaz

Söt bild :)

2008-05-07 @ 19:20:17
URL: http://brunettbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0