glassigt

Tja buddies !

Fredagen var en underbar dag. Den bästa dagen i mitt liv kändes det som. Jag gjorde min allra sista tenta och det gick jätte bra. Det kändes bra iaf, vet inte resultatet ännu. Efter tentan var jag överlycklig. Det var då mitt liv började. Det var då som jag insåg alla saker jag kan göra utan att behöva tänka på att jag ska plugga. Så jävla fucking underbart !!

Fredagen bjöd även på nöjen. Jag, K och A begav oss till ollan. Jag var sjukt snygg den kvällen! Som alltid i och för sig *blink blink* Mange Schmidt skulle spela på ollan. Han är grym! "när du hör en bra låt och din partner är kåt är det glassigt, och när fredagen är slut och du ska gå ut är det glassigt..." I love him!!

Bjöds även på ögongodis under kvällen. Me like...

Jag hann även med att träna på gymmet 1,5 timma med H. Så skönt !

Lördagen bestod av att vara bakis. Första gången på länge. Första gången på flera månader för att vara ärlig. Sedan skulle jag jobba 15.30-20.00. Efter jobbet, som bara ligger 100 meter från mig, så körde jag iväg till alex och hämtade upp mina saker som jag hade lämnat där sen i fredags. Efter det åkte jag hem & somnade direkt. Var sjukt trött. Skulle dessutom upp kl 6.00 imorse för att jobba 7.00-14.30

Idag, söndag, blev det jobb dåra. Efter det gick jag hem. Sov 2 timmar. Åt middag och har bara slappat. Varit jätte rastlös. Ätit godis, så gott.. Har kollat tv under hela kvällen och får se vad resten av kvällen har att erbjuda.

Imorgon ska vi på studiebesök på södersjukhuset, igen. Är alltid där. Hehe. Men det är kul. Jätte roligt att man får åka iväg från skolan och se lite annat. På tisdag är det bara betygsamtal. Sen på onsdag tar jag EXAMEN ! Sååååååååååååååååååååååååååååååååååå underbart. Jag är SÅ LYCKLIG !!! God damn!

Bilder på mig från i fredags:

image270 image271
image272 image273
image274 image275

Kommentarer
Postat av: Kicks

Du är bäst gumman! älskar dejj, vi syns på onsdag :D me and my dogs will be there ;)(R, H och ev hemlig person..) haha

2008-05-26 @ 10:56:30
Postat av: Hanna

Älskar dejj också, mucho mucho !! Ska bli så kuuuul. Längtar som satan !Hoppas att H kan komma också. Mina änglar juu *hihi*. Vadå hemlig person? Fredrik Ljungberg ;) ? haha.. hoppas hoppas.. haha.. PUSS

2008-05-26 @ 11:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0