Födelsedags firande nr 2 !

GRATTIS PAPPA !

Idag är det pappas tur att fylla år. Skiljer 3 dagar mellan mamma och pappas födelsedag. Mycket firande i Maj ! *Mysigt*

Idag var sjukvårdsgruppen på studiebesök på Södersjukhuset - under jorden. Det var spännande. Då fick vi se hur det går till om det skulle bli krig i Sverige och hur man gör med sjukvården då. Coolt faktiskt !

Efter det mötte jag upp syrran på sös och så åt vi en smarrig lunch på sös restaurangen, som bestod av Chicken Tikka Masala med ris, bröd och massa sallad. När vi var mätta och belåtna så åkte vi iväg med bilen, för att åka och köpa present till pappsen. När vi hade hittat det vi letade efter, så begav vi oss hem till honom. Där bjöds det på tårta. En underbar god bärtårta. Yummie !!

Igår blev det prinsesstårta från mamma. Den var också sjukt god. Tur att mamma är kokerska. Då får man alltid god mat och goda efterrätter *hihi*

Nu har det dock blivit lite för mycket av det goda ! Har lovat mig själv att kämpa denna vecka för att det ska stå minus på vågen nästa vecka. Skönt att man kom iväg och tränade igår.
Idag har det varit mys med pappa och syrran, plugg och massa god mat och efterrätt. Imorrn blir det ett hårt spinning pass på gymmet, plugg, solning på balkongen och utgång på kvällen !

Nu ska jag plugga lite *suck*

Så glad att jag har dig gubben. Du är en underbar kille. Vill aldrig förlora dig... Du gör mig så glad och lycklig. Du är killen som har det !

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0