Beach 2008

Jag älskar att träna ! Det är helt underbart. Alla endorfiner som frigörs gör mig så laddad och ger mig en vilja på 110% ! Beach 2008 here i come !!!!

YOU BET !

Var på gymmet idag. 2 timmar. Joggade/powerwalkade 1 timma på rullbandet i intervaller. Sen körde jag armar, bröst och axlar och efter det en skön stretch =)

Helt underbart ! Jag älskar endorfiner.
Jag älskar alla snygga hunkar som står & pumpar biceps framför spegeln. Ögongodis...*ler sött*


Snart blir det läggdags. Är jätte trött efter denna dag. Imorrn blir det studiebesök på Södersjukhuset -- under jorden. Sedan ska jag och syrran åka till pappa och fira honom, han fyller år. På eftermiddagen blir det plugg och kvällen vet jag inte...

På återseende ^^
PUSS

Kommentarer
Postat av: Maria

Va duktig du är! =D

2008-05-08 @ 21:33:32
URL: http://mcan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0