Allt rullar på

Var på vv idag med K.. Jag har gått ner 1 kilo på 2 veckor. Ett helt mjölkpaket. Det går verkligen bra för mig nu =) Så härligt ! Självförtroendet bara stiger och stiger. Har äntligen kommit igång med träningen också. Efter jag tagit min examen, och skolan är slut för alltid, dvs om exakt 1 vecka så kommer jag köra hårt med träningen. Kommer bli 5-6 pass i veckan. Ni som känner mig vet, att när jag ger mig f*n på något, så gör jag det också !! Hejja mig själv !!

Idag har det blivit massa plugg. Mamma har förhört mig jätte mycket. Hon är så omtänksam. Älskar henne

Fick tillbaka en tenta i förrgår och jag fick full pott. Alla rätt ! Duktig flicka =) Läraren skrev MVG över hela sidan. Det var riktigt kul och uppmuntrande !

Imorrn har jag tvättstugan 7-11. Skönt att gå upp tidigt. Sedan blir det plugg under tiden på morgonen. Sedan skolan mellan 13-14.. Sedan plugg och så på kvällen ska ju Charlotte Perelli tävla, vi måste ju kvala in för att The fucking dåliga Ark va sämsk förra året. Men men.. Kommer nog gå bra för Charlotte...

fredag har jag min allra sista tenta. För alltid. Så underbart! Kan inte beskriva min glädje i ord. Ni vet själva hur det känns, när man vet att det man gör, kommer vara det allra sista arbetet, tentan man kommer behöva göra.

Älskar min telefon lika mycket idag som jag gjorde igår.. hihih.. Så fiiiiin och bra

Ska plugga lite till nu, äta lite frukt och kolla på tv sen.

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hallå!
Hoppas du haft en bra dag :)
Kram Jessica
www.jessi.se/webshop

2008-05-21 @ 22:28:56
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Jessica

Grattis till viktminskningen! Jag har inte vågat väga mig på ett tag för jag spårade ur lite i en vecka men nu är jag tillbaka på banan igen! Skönt att ha sin sista tenta, längtar tills jag har min men det blir inte förrän i höst.

Ha en bra helg! :) kram

2008-05-23 @ 15:14:11
URL: http://shoutoutloud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0