what a wonderful day !


Hola mis amigos !

Torsdagen var en underbar dag. Jag vaknade vid 8 tiden av att solen sken in i mitt rum. Underbart ! Skolan började kl 13.00 så jag kunde verkligen ha tid för mig själv på morgonen. Jag gjorde iordning mig en stor, god frukost, satte på mig leggings & tublinne och satte mig på balkongen och solade. Tre otroligt varma och mysiga timmar satt jag på balkongen, och det enda jag kunde göra vara att njuta. Vilken glädje och lycka. Amazing. . . Tänkte lägga upp lite ego bilder från torsdagen. Vill bara tillägga att jag är 100% smink fri. Slå den du !! =)

image226 image230
image231 image237
image233 image234 image235

Hade tenta igår också. Som vanligt. Skador på skelett och leder. Kändes faktiskt rätt bra !! Nu blir det ledighet i en vecka. Typ. Iaf från plugg. Börjar praktiken om 1 vecka. Sedan ska jag befinna mig på AVA på SÖS i 4 veckor. Sen i början av maj kommer vi tillbaka till skolan och då är det typ 2 tentor och 5 inlämninguppgifter. Inte lika kul ! "förväntar" mig att magsåret kommer tillbaka då.. *suck* ! Men men, just nu tar jag en dag i taget, och njuter av lite ledighet.

Jobbade igår kväll på Dalarö. Bussresan hem var sjukt kul. Haha.. Kom fram nån Lasse i ca 40 års åldern och började snacka med mig och en arbetskamrat. "Hur gamla är ni?" "Min ägodel där nere, han är inte stor, men han kan sina grejjer. Väl byggd och riktigt bra" (tack, men liiiite för mkt info än vad jag ville veta) ..bla bla bla.. "Jag har fingerkänsla. Alla känslorna sitter där och tjejerna frågar mig varför?".. "Nu ska jag trycka på plingan, jag är en riktig tryckare" ehhh.. haha..

Idag får vi se vad som händer. Vill åka in till stan och handla örhängen. Men får se ! Tänkte ta en promenad också. Är så rastlös. Får väl öppna någon bok och plugga.. haha.. då är det illa!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0