Praktik på akutvårdsavdelningen. Yes !

Sorry om jag inte bloggat på ett tag. Har varit väldigt upptagen med det ena och det andra. Haft fullt upp i skolan. Haft tenta efter tenta. Somnat i böckerna på kvällarna i princip. Så kul har jag ! Hade tenta i fredags på urinorganens sjukdomar och vätskebalansen. Inte det lättaste kan jag ju säga. *phuu* Lika jobbigt som att springa vättern runt.

Sedan har vi blivit utdelade våra praktikplatser. Jag fick platsen jag önskade. Nämligen AVA (akutvårdsavdelningen) på Sös. YES !! Har även pratat med ambulansen i city och ska kanske få praktisera där 1 eller 2 veckor *håller tummarna*

Har tenta imorrn också. På en hel bok. Fattar inte riktigt uppläget den här terminen. 2 tentor på en vecka. Inte konstigt att jag har magkramper varje dag. Mina kramper har kommit tillbaka igen. Undra om det är magsåret som börjar bilas igen.. Det skulle isf inte förvåna mig =(

Har tappat motivationen SÅ mkt. Jag förstår inte. Jag har verkligen kämpat så mycket de andra terminerna. Har aldrig gett upp, men det känns som att allt bara går utför nu.. inte bra, inte bra...

Efter tentan imorrn iaf så är vi lediga från skolan i 1,5 vecka. När vi kommer tillbaka så har vi ny tenta, så det blir inte bara att lata sig men jag kan göra lite andra saker med tanke på att det inte ska spenderas någon tid alls i skolan. Tack gode gud ! På tisdag ska jag sova uuuuuuuuuuuuuuuuut ! Längtar redan !

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0