Påskmiddag, träning och plugg

God dag !
Denna helg har varit jätte lugnt och skön. I fredags tog jag bara det lugnt. Jag och syster yster var hemma hos pappa på påsk middag. Vi åt fläskfilé, pommes, grönsaker och bearnesås. Mumsigt. Sedan åt vi lite godis. Jag får ju inte äta så mycket, men några bitar slank ner =) Sedan lånade syrran pappas tvättstuga. Då hade någon tagit vår tvätt tid. När vi kom dit andra gången så va kärringen där. Min syrra blev rasande "jag blir så j*vla trött på idioter som tar andras tvätttid. Vad får dig och tro att inte vi ska tvätta på vår tid? Du har tagit alla våra tvättmaskiner och hela torkskåpet. Nästa gång kastar jag ut dina kläder i leran, bara så du vet!!!" haha.. min syster e så rolig. Man blir så grymt förbannad på idioter som snor andras tvätttid. Vi hade vår tvätttid 16-20. Så står hon och tvättar 16.15.. Idiot kärring !!

Igår, lördags så gick jag upp kl 8.00 och åt frukost. Sedan lånade jag syrrans bil och begav mig till träningen som började kl 10.00. Det var step up 2. Alltså den svårare versionen. Den höll på i 1 tim och 20 min. Efter det var jag heeeelt slut.. phuuu. Åkte hem och åt kycklingsallad (se bild) Nyttigt och gott ! Sedan pluggade jag och gjorde inte så mycket. Till middag blev det lax, potatis, sallad och hovmästarsås (se bild)

Idag så har jag pluggat, träffat K. Tagit en promenad, handlat lite. Ska vila lite nu sen ska jag kila till jobbet !

Hoppas att ni har haft en trevlig påsk! För det har jag haft. . .

PUSS och KRAM ^^

image224 image225

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0