Lite frågor ^^

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta: Syrran
Fick dig att börja skratta: Johanna & Marie (klassen)
Skickade ett e-mail till dig: Kickan
Skickade ett SMS till dig: Lukas

BLANDAT:
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?: Nej
Vilken var den senaste filmen du såg? Wallander - fotografen
Har några av dina vänner barn? Yes !
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En bil
Pratar du några andra språk? Engelska. Lite spanska, grekiska och turkiska
Tycker du om att krama folk? Ja, jag är världens kramgoaste tjej, om du inte visste det!
Äger du en digitalkamera? Det kan du fethajja! En canon eos 400D. Respekt !

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Nej.
Köpt någonting: Ja, jag handlar FÖR mkt, speciellt mat (matvrak)
Varit sjuk: Räknas spänningshuvudvärk?
Sjungit: Ja
Sagt "Jag Älskar Dig": Jaa
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Mmm
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
Kysst någon: Nej
Ätit: Ja

HAR DU NÅGONSIN:
Ätit sushi: Ja för länge sen
Stått på scen: Ja, måååånga ggr
Varit ihop med någon som varit otrogen: Aa, tyvärr !

Kommentarer
Postat av: S A R A

svar: Tack ^^ din kommentar värmer

2008-03-27 @ 22:41:33
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0