Glada nyheter

Tjiiingeliiiing !

Har flera roliga saker att berätta idag.

Nr 1 - Vägde mig på vv idag och har gått ner 0,4 kg. Duktig flicka =) !!! I will keep up the good work...

Nr 2 - Alla i klassen blev godkända på "människan socialt & kulturellt" provet. Det var bara G nivå och alla klarade det !

Nr 3 - Har fått tränings motivationen tillbaka. Jag & Kicki var och tränade på Najaden idag. Ett step up/core pass. Helt sjukt jobbigt, men jätte kul. Höööögt tempo, svettades MUCHO ! Men man ska svettas när man tränar. Nu är jag lite i valet och kvalet vart jag ska skaffa gymkort någonstans. Har ju alltid gått på Hälso Studion i jordbro (golfhallen) men Najaden har fler grupp pass.. humm.. Någon som kan hjälpa mig & bestämma mig?

Tänkte lägga upp en mat bild, som vanligt. Gårdagens middag bestod av räksallad (se bild). Dagen middag bestod av laxfile, potatis, grönsaker och en hemgjord gräddfilssås:
image223


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0