Då var man ett år äldre då ! (massa bilder)

Fyllde 21 år i lördags. weiii. Äntligen har jag fyllt "kryssnings åldern". Yeah ! =) Fick frukost på sängen av mammsen. Så gott och mysigt! Tack <3

Fick låna syrrans lägenhet på 105 kvm och hade tjejkväll som var helt underbar. Den bestod av:

Tjejerna
: Jag, Kickan, Emeli, Marie i klassen, Marie krulltott, Charlotte och Nadia
Middag: Smörgåstårta. En med skinka/ost och en med räkor. Yummie
Efterrätt: Maräng swish, kakor, kaffe, te
Kvällssnacks: Ostbågar, grillchips, dill chips, sourcream chips och lösviktsgodis

Plus bål till det här och cider mm.
Fick helt underbara presenter av både familj och vänner. Av familjen fick jag: Min älsklingparfym - ralph lauren romance. Plattång. Pengar. Massa blommor. Röda söta Duntofflor.

Av kompisarna fick jag:
Marie (klassen): Moet champagne
Kickan: En hink med massa saker och sprit
Nadia: Presentkort på The Body Shop
Emeli & Marie: Waterbunny (dildo) haha..

Dags för det roliga: BILDER !!

image200 image201

image202 image204

image203 image205 image206

Fick även en liten "dikt" av emeli och marie. Dildo presenten:
"Vi vet att du mest av allt i världen önskar dig en pojkvän och vi önskar att det fanns en att köpa. För du om någon är värd en massa kärlek. Men tyvärr kan inte äkta kärlek köpas så tills vidare hoppas vi att du får minnesvärda stunder med denna söta lille skrutt".... hahaha... så kul =) !!

image207 image209

image210 image211
image212 image213

image215 image220

image221

Tack för en underbar och oförglömlig kväll. Älskar er. Både familj och vänner. Ni är bäst !
Massa kärlek till er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0