Brandmän, finns det något hetare?


Tjiiingeling !!
Vill börja med att gratta min lilla darling Marie som fyller 21 år idag =) GRATTIS !!!

Vi begav oss imorse till Brandbergens brandstation för att gå på studiebesök på ambulansen. Brandmännen och ambulansförarna håller ihop på samma station. Vi började med lite teori och sen så skulle vi lösa olika fall. Det var lärorikt. Självklart skulle vi prata inför allihoppa haha, men det klarade vi ju bra, eller hur Marie? *blink blink*

Sedan blev det fika och jag dreglade på väggarna och golvet så fort det kom förbi nån heting. jag kan bara föreställa mig vad som finns under brandmännens arbetskläder *hihi*.. Bus Hanna...

Efter fikat så fortsatte jag & spana runt, haha, och så fick vi gå till en ambulansbil och se vad som fanns i den och varför osv. Jätte kul faktiskt! Sjukt mycket mediciner har dom, jag är helt faschinerad. "Ursäkta, skulle jag kunna få mig en dos morfin e du gullig?".. haha..

Jag funderar på att lägga ut en kontakt annons:

"Jag är en snygg, söt, rolig, busig, snäll, omtänksam, kramgo, kärleksfull tjej som söker en brandman, som kan släcka mina lågor vid behov (you know what i mean). Gärna muskulös. Kan sina grejjer, satt säga va. Svärmors dröm. Flickväns dröm. Trogen. Ger mycket kärlek, omtanke. Älskar att pussas, kramas, och älskar sovsällskap. Finns du där ute, så kan du vara den lyckliga som fångar mitt hjärta för alltid. "

Hum... man kan ju iaf drömma.. HAHHAA !!
Nu ska jag plugga, sedan måste jag få sömn.

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Marie

haha taack gumman! klart vi klara frågorna... alla rätt! =) haha jag kan sno din annons, den lät ju inte helt fel att använda ^^

2008-03-11 @ 20:32:00
URL: http://mariee87.blogg.se
Postat av: Maria

Tack så jättemkt! Och snart är det ju din tur att fylla år ;D

2008-03-13 @ 18:56:27
URL: http://mcan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0