13 dagar kvar tills...

... ja tills vadå? Some of you knows

whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!
Bara kände för att skriva så.
Så kul hade jag i fredags. Var på ollan, har faktiskt inte varit där på 2 månader. Hade faktiskt riktigt kul! Fick träffa alla tjejerna, var ett tag sen man såg dom. Dansade och träffade folk och hade toppen skojj! Haha, satt kvar efter dom stängde tills vakten kom o sa att det nog e bäst att vi går. Sen började jag o han snacka. As snäll juh och han har varit lärare. Han var utbildad sjuksyrra o sen ambulansförare, så han lärde ut vidare till andra som höll på & utbilda sig till det ! "lär mig lär mig lär mig" haha.. Han va cool !!

Sedan gick jag och Kickan och killarna hem till F för att fortsätta festen. Vi satt och spelade guitar hero och snackade. Allt var skit kul, tills ena killen började giddra (ursäkta ghetto ordet) med mig. Då tappade jag tålamodet, blev lack & så tog jag och Kickan på oss våra kläder och drog till statoil, åt lite och tog sen bussen hem. Kom hem kl 6.00 på lördag morgonen hahaha.. Vi e bäst !! haha...

Igår, lördag så var jag och mamsen bjudna på middag hemma hos syrran & hennes man. Det blev lasagne och en god sallad till. Riktigt gott faktiskt! Sedan blev det melodifestivalen och jag åkte ut med bilen och handlade lite godis.. Yummie.. Somnade som en stock sen..

Idag har jag bara latat mig. Kollat tv. Läst lite ur boken "mera självkänsla" som jag fick av mamma i körkortspresent i fredags. Författaren, Mia Törnblom är riktigt duktig !

Nu ska jag kolla på singing bee och fortsätta lata mig. Jag älskar att lata mig och inte lyfta ett finger. Detta är första helgen som jag inte öppnat någon skolbok, utan bara festat, ätit gott, sovit gott och latat mig.. Underbart.. Lovely...

Kärlek till er ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

du bara kände för att skriva så! sötnos! ^^ ;p

2008-03-02 @ 21:56:50
URL: http://mariee87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0