+ - noll

Vägningen imorse blev inte alls som jag hade hoppats på. Trodde verkligen att jag skulle ha gått ner typ 3 hekto. Men blev icke så. Stod stilla på min vikt, men kan bero på att jag har sån fruktansvärd träningvärk och då samlas det vatten i musklerna och pga det så väger man mer. Men jag fortsätter kämpa. Vecka för vecka. Så får vi se om jag har gått ner något nästa vecka. Nu ska jag kämpa ÄNNU hårdare !!

Har tenta på fredag - skador på skelett och leder. Nu ska mamma förhöra mig. Sedan ska jag ut och jogga i 20-30 min. Sedan ska jag se classes styling kl 21.00 på tv4+. L ska vara med då =) !

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: S A R A

hejsan nu har jag sytt klart klänningen jag ska ha på konfirmationen, kika gärna in på bloggen o skriv vad du tkr om den :) kram

2008-03-27 @ 16:08:46
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0