- 0,5 L blod

Idag var jag och E och lämnade blod. Nu har dom tagit drygt en halv liter blod ifrån mig. Tröttheten uppkom ganska fort efteråt, vilket är förståligt. Sedan så fikade jag och E i centrum. Myspys. Sedan mötte vi upp J och så handlade alla vi tre på Sabis. Eller jag handlade rättare sagt. Handlade mat för 500 kr. Kul. Blir ruinerad. Får sluta äta så mycket. Men köpte iaf bra saker:
* Mörkt grovt bröd
* 1,5 kg färsk laxfilé
* Färsk kyckling
* 1 kg räkor
* Sallad
* Paprika
* Makrill i tomatsås
* Juice
* Nyponsoppa
* Kalkon pålägg
* Svamp
* Majs
* Krossade tomater
* Sparris
* Köttfärs

Vill bara tillägga att jag har sån sjuuuuk träningsvärk sen igår. God damn!

Imorrn blir det träning på gymmet om jag inte har så ont och om jag inte är så trött. Ska även ringa lite samtal hit och dit. Laga lite god mat. Eventuellt åka över till pappa och äta lunch. Vi ska äta gravad lax, potatis och sallad mm. Men får se om det blir imorrn eller lördag!

Nu ska jag kolla lite tv och sen kommer jag stuuuupa i säng...

PUSS

Kommentarer
Postat av: Marie

vad du är duuuktig som ger blod! hoppas mina blodkärl växer till sig snart ^^

gravad lax! yum yum! =))

2008-03-21 @ 22:45:29
URL: http://mariee87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0