walking on sunshine

Idag är jag trött. Jobbade 7.00-21.30 igår. Ska även jobba idag. phuu. Va duktig som inte åt något godis på jobbet igår. Hade rast efter halva dagen och då tog jag mig en promenad på 1 timma ute på Dalarö. I skogen någonstans. Hade aldrig gått där så det var ju spännande. Väldigt skönt var det iaf =) Älskar promenader ! Jag och Robban gick från jordbro till skogås i tisdags. Det var jätte härligt. Fint väder och vi drog många skämt på vägen. Förena nytta med nöje !! Jag tänkte gå från handen - globen/stan/söder någon dag. Någon som vill haka på...?

Nu ska jag sola på balkongen och äta en mumsig frukost.

Ciao !

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kan nog följa med ^^

2008-06-15 @ 22:25:49
URL: http://mcan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0