Milen

Jobb jobb jobb.. träning träning träning..

Det består mitt liv av just nu ! Men det känns bra. Det är tryggt för mig. Efter jobbet idag så gick jag en mil. Från Dalarö mot Handen. Det var riktigt skönt faktiskt, tills det började AS regna. Men som ordspråket säger: Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Fast just nu var jag inte klädd för regn, men lite vatten skadar ju inte.

Efter en mil mötte jag upp min syster och så åkte vi och åt Filémignong black and white. Mums. Jag kände mig väl förtjänt efter denna dag...

Nu är jag ruggigt trött. Gick upp 5 imorse. Har bara sovit 1,5 timma inatt, jobbat hela dagen, gått en mil.. Kanske inte så konstigt att man är trött? Ögonen går i kors nu. Dessutom ska jag jobba hästpass imorrn, dvs. 7.00-21.30.. Så jag tänkte faktiskt börja tänka på refrängen och försöka krypa till sängs alldeles snart !

Sov gott & dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0