Last night

Lördagen bjöd på en underbar kväll/natt. Jag, K och B befann oss på Strand Hotell och festade loss. Det var jätte bra musik, god dricka och underbart sällskap. Vad mer kan man begära?

Med tanke på att vi befann oss ute på Dalarö så var det näst intill omöjligt att komma hem om man inte beställde taxi. Dessutom tog ju inte festen slut efter att strand hotell stängde, utan vi fortsatte att festa loss. Alla begav sig hem till R och det var fullt ös medvetslös. Under kvällen och natten mådde jag verkligen underbart. Hade dock ingen koll på hur mkt sprit jag fick i mig, vilket märktes dagen efter.

Jag vaknade upp igår morse (söndag) mitt på Dalarö, helt slut i hela kroppen. Världens huvudvärk och så sjukt bakis och illamående. Spydde ett antal gånger. Har aldrig varit med om värre. Aldrig någonsin... Brukar faktiskt aldrig bli bakis. Har spytt två gånger i hela mitt liv när jag har varit bakis. Men att jag spydde igår berodde nog på att jag fick i mig:

Två drinkar
4 cider
En halv flaska champagne
Och klunkade ren absolut vodka..

Bra Hanna, bra. Så korkat att dricka så mycket. När jag vaknade upp så var jag as hungrig. Som vanligt. Som jag alltid är. Jag frågade robin efter lite frulle, men hans kylskåp var tomt. Så jag fick ta mig en protein drink. HAHA. Han hade typ 9 olika alternativ. Efter att jag druckit upp den så säger han "haha, det var 2000 kalorier i din drink".. Tack Robin, tack. Bantning pågår from nu !!!

Igår kväll och idag passar jag syrrans lägenhet. Det är najs. 105 kvm för mig själv med en fet plasma tv och bärbar dator. Lovely !

Från och med idag ska jag komma igång med min "diet" igen. Har hamnat lite snett, men det blir så ibland när man inte orkar bry sig. Men nu jävlar.

Ska storhandla mat i veckan också. Alltid bra och alltid kul att fylla kylskåpet, frysen och andra skåp med mat. Matvraket Hanna =) I looove it !!

PUSS



Kommentarer
Postat av: Alkis-kick :P

HAHAHAAA, fan bra jag mådde!! eller inte.. men men jag lever juu ;) vi har haft en så jävla rolig helg gumman.. ÄLSKAR DEJ!

2008-06-30 @ 23:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0