Kalas

Myspys hos K igår.. Födelsedags kalas !! Massa gott gott. Helt sjukt. Lasagne, sallad, mackor, dricka, lasagne igen (haha) glass, maräng, hallonpaj, blåbärspaj, vaniljsås, fruktsallad, kakor, dricka igen, choklad....

YUMMIE !... yes och där gick jag upp 3 kilo.. (not good)

Jobbade imorse med H. Det gick jätte bra. Vi fick allt att rulla. Det var skönt ! God mat idag, blev kassler, champinjonsås, potatis och grönsaker. Jag var kocken =) Mästerkocken *ler*

Har varit med pappsen hemma hos syrran idag också. Hon har gjort om sin balkongen. Jätte fint blev det ! Otroligt vackert... Verkligen mysigt. Skulle kunna sova på balkongen...

Imorrn blir det solning på balkongen sen soooova hela dagen. Ska nämligen jobba natt från torsdag kväll till fredag morgon. Sen är jag ledig fredag och lördag, sedan jobba natt söndag kväll till måndag morgon..

Så det blir party i helgen med tanke på att jag är ledig.. weiiii..

Nu ska jag äta jordgubbar med glass !

(bilderna är från min examen, en vecka sen)

image283 image286

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0