Party on dude

Har inte orkat skriva om helgen. Men bättre sent än aldrig.

Jag, J och K begav oss till Golden hits och var där tills dom stängde, dvs kl 3.00. Det var verkligen ett bra drag där. As kul! Många fina killar *mums*. Fick jätte många komplimanger under kvällen. Det var jätte roligt. Aldrig fått så många faktiskt. Iaf aldrig så många under en och samma kväll. Komplimang efter komplimang så började jag till och med räkna dom i huvudet på skojj. haha =) Efter dom stängde åkte K hem medan jag och J fortsatte natten på stureplan. RESPEKT (not) Haha.. Jag är inte den som hänger där, men tydligen passade jag in. Slapp betala för hela fortsättningen av natten. Blev bjuden på inträde samt drinkar. Vilket lyx ! Ett antal brats kom fram till mig o ba "hej, vad snygg du är, jag heter jesper, vad heter du?".. men lagom mycket backslick.. Fast faktiskt så var han riktigt snygg ändå !

En annan stureplans grabb sa "Du ser ut som en ängel, var kommer du ifrån? himlen?" Haha, så söt. Han va faktiskt en fin kille utan backslick. Sånt gillar vi...

Vi dansade och höll igång ända till kl 6.00 på morgonen *phuuu*.. Sedan trötta och en aning onyktra så begav vi oss hem och sov gott...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag varit på kommunmöte samt infomöte på Dalarö. Det var faktiskt lärorikt och kul. Sen på Dalarö fick jag åka 4hjuling med M. Det var så j*vla kul =) Jag ska få köra den någon dag, hann inte idag, blev lite ont om tid. Men det kommer fler dagar.

Idag är det tvätt som gäller sedan ska jag bara mysa framför tv:n och äta morötter. Inge godis här inte. Jag har ju alltid varit den som har haft lätt att stoppa i mig godis, eller socker överhuvudtaget. Så nu ska jag försöka att bli av med mitt sockerberoende. Det sägs att det ska ta 13 dagar ungefär. Jag kom till 4 dagar, sen sprack det. Imorrn försöker jag igen. Dag 1 imorrn ! Kämpa kämpa kämpa. . .

Lämna gärna en kommentar *hundvalps ögon* Ni är dåliga på det...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0