Dagens shopping

Hej snuttisar !
Idag var det min sista jobbnatt. Gick av kl 7.15 imorse och då började min semester. Lovely ! Har semester nu i 2 veckor. Så lycklig =)

Idag har jag:

* Hämtat mitt nya headset från tre
* Hämtat mina linser
* Handlat följande:


1. Max factor foundation 140 kr
Maybelline dream mousse bronzer 120 kr
Loreal voluminious mascara `rea´ 70 kr
Make up kudde 25 kr


2. Rakhyvlar 30 kr
Geleinlägg till mina högklackade skor 60 kr
Raklödder 50 kr


3. Svarta strumpbyxor 50 kr


4. Banan, apelsin, soppa, ramlösa smak blåbär. Jätte god !

Kommentarer
Postat av: Maria

Nejnej, ingen pojke här inte... sånt sysslar inte jag med ;) ^^

2008-06-28 @ 14:12:13
URL: http://mcan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0