i want candy

Förlåt ! Det var 7 dagar sedan som jag skrev här. Har haft lite att göra. Eller bara varit jävligt lat och inte haft någon lust att skriva, but im back in the game now..

Har fortfarande semester och det är underbart. Blev Dalarö skans i torsdags då dom hade premiär. Det var lyckat! Vart jätte mycket folk man kände där, det var skojjjsigt.

I lördags så blev det utgång. Jag och några kompisar begav oss till Snaps på söder för att parta loss. Innan vi skulle gå in så skulle vakten kolla legget. Först kollade han på Marias och det var ok, sedan kollade han Heddas och det var också okej, men när han kollade mitt så höll han det i säkert 5 min och var jätte tveksam. Då menar jag verkligen jätte. Det var lång kö och man kände sig liiiite nervös. Det ÄR jag på mitt leg. Men bilden är tagen för typ 5 år sen. Då var jag brunett dessutom. Han tvekade och tvekade. Jag brukar ta med mig mitt leg när jag går ut för att på mitt körkort ser jag ut som en blond söt liten bondeflicka. Jag vet inte vilket som är värst? Ska nog ta om bilden både för mitt leg och för mitt körkort. Illa... Tids nog så kom jag in iaf. YES !

Blev även mys med M i lördags. Eller rättare sagt söndags natt/morgon. Lovely !



Blev filmmys igår med 1 kilo godis haha.. Vi såg "i want candy". Lyckad kväll..!!
Nu ska jag åka & handla massa mat och fylla kyl och frys!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0