Take it easy

Hey !

Har varit i Norrtälje i 3 dagar, och därför har jag inte bloggat något.. Har varit 3 helt underbara dagar där borta. Frukost serverad varje morgon och detsamma med lunch och middag. Riktigt mysigt. Stor och fin villa också på 200 kvm. Inte några ungar som skriker, bara lugn och ro, helt tyst och fridfullt. Verkligen tre avkopplande dagar av stillhet, njutning och relaxing.

Igår blev det brändboll med "gänget". Sjukt kul ! Vilka underbara människor. Jag älskar er <3

Jag trodde inte att jag var så bra på brändboll så jag var domare första gångerna, sen gav jag mig fan på att jag också skulle vara med och visa vad jag gick för. Jag fick välja lag. Asså välja ut vilka jag ville ha i mitt lag, jag tycker sånt är så jobbigt, men killarna tvingade mig att jag skulle vara den som skulle välja. Det var bara att börja välja =) Vi blev ett grymt lag !!

Efter brändbollen begav jag mig hem för att göra mig iordning och åka till Strand hotell. Party party, fast nyktert =)Duktig flicka! De andra drack, men inte jag. Jag kände bara inte för det. När vi fick skjuts, på vägen hem i bilen, så började oljelampan att lysa. Vi stannade bilen och kollade. Kuuuul, ingen olja kvar alls i bilen och upptäckte sen att olje tråget hade spruckit. Lucky us ! Det var bara att ringa folk som fick komma och bärga oss ända från Dalarö hotellbrygga till Handen. YES !! Det gick bra och jag kom hem vid 5 tiden på morgonen...

Idag har jag bara sovit heeela dagen och slappat. Sjukt skönt. Jag ska lägga upp bilder från Norrtälje och eventuellt från brändbollen senare. Imorrn kanske.

~ Saknar honom ~

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0