all work work

jobb och jobb och jobb.. roligt liv !!! *suck* Men mycket pengar =)

Denna helg har varit sjukt galen. G. A. L. E. N. !!! Festat med hockeypojkar.. yummie.. Hade sjukt kul. Blev utgång i fredags, aldrig legat i med krökningen SÅ mkt.. Lördags blev det också utgång =) Sjukt roligt !! Galna killar alltså...

Satt på bussen på väg hem igår morse då två blodiner satt bakom mig

Nr1: "Alltså suchi är såå äckligt, fett äckligt asså"
Nr2: "Aa jag vet inte för jag har inte smakat"
Nr1: "Näää asså inte jag heller" (fördomar)

Nr2: "Asså jag fattar inte varför man äter leverpastej? Varför ska man äta någon annans lever när man har en själv?"

HAHAHAHAHHA, ja höll på att dö av skratt. Denna och mycket mer satt som o snackade om. Smarta tjejer, really !!

Nu ska jag laga köttfärsås och spagetti =)
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0