what to do

Mina planer vad jag hade tänkt (måste) göra idag:

* Städa toaletten
* Städa rummet
* Ut & köra lite bil
* Handla
* Laga ungsomelett + sparrisstuvning & sallad till middag
* Plugga massor
* Träna pump ikväll
* Skriva sommarjobbansökan & skicka in

Sen kommer jag nog på massor med andra saker att göra.

Uppdatering hur jag tillbringade min helg:
Fredags var jag ute med tjejerna. Hade jätte kuligt =)
Igår så jobbade jag 15-21.15 på Valla, rakt över vägen. Skönt att man har nära hem. Sedan när jag kom hem så kollade jag på film, och var jätte trött, så somnade rätt fort. Idag så ska jag verkligen försöka hinna med allt som jag har skrivit där uppe. Så nu har jag ätit frulle, ska börja städa rummet. Skriver sen hur det gick.

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: S A R A

ha de så kul då =)

2008-01-27 @ 11:06:15
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: Marie

Vad ska du plugga för massor =o har jag missat nåt? =S

2008-01-27 @ 14:00:56
URL: http://mariee87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0