Vill man vara fin får man lida pin

Buzz!! Klockrent spel. Så grymt sjukt underbart roligt. Va hos syrran & robban igår kväll och så var jonny där. Så vi fyra spelade buzz i flera timmar. Det var verkligen jätte skojj !! Ni som inte har spelat det, måste verkligen testa det. Sedan efter allt spelade så begav jag mig hemåt för att sussa. Skulle upp kl 05.00 (morse). Blev jobb ute på Dalarö, trött som satan, fick inte mer än 15 min sömn på hela natten. Jag måste införskaffa mig sömnpiller, det här funkar inte längre, eller kanske sovsällskap? Det är nog brist på det. . .

På bussen, på väg till jobbet, så går det på en man som satte sig framför mig och STANK vitlök. Alltså jag skojjar inte när jag säger att han måste ha badat i vitlök, fy faaan !! Jag fick hålla andan tills han gick av, dvs ca 8 min senare. Tur att jag lever än idag.
Well, kom till jobbet, som en zombie, skulle jobba med Cajsa och Lena. Två riktigt grymma & roliga tjejer. Alltså den här dagen, var nog den roligaste dagen på jobbet, någonsin. Vi skrattade och hade så kul och fick mycket gjort och hade verkligen trevligt. Det var jätte kul =) Vi drog riktigt sköna skämt, mest drev vi med varandra, men det är kul att det finns folk som man kan skämta med. Sånt gillar vi !!

På vägen hem, på bussen (busshistoria igen, haha) Satt några småpojkar bakom mig. As små & söta. Dom sa ungefär detta: (hörde tyvärr inte allt)

"Min mamma är född -96" (makes so sence)
"Va? är din mamma född -96? Men då kommer hon vara 96 hela tiden." (que)
"Men din mamma är född -96 och min bror är född -95" (eeh.. haha.. hum)
"Men menar du inte att din mamma e född -69?" (smart unge)

haha.. så söta.. vände om på siffrorna lite..

För övrigt idag så har jag och C varit och tagit några till hål i öronen. Jag tog 3 hål, varav ena längst uppe på örat, gaaaaaah det gjorde ont. Bara brosk typ. Härligt !! Fast det andra två hålen gjorde ondare. Detta gjorde Så mycket ondare än att pierca naveln eller tungan.. puuh... Vill man vara fin, så får man lida pin.

Precis nu så har jag fixat klart min hårinpackning. Det var så himla skönt! Ska kolla film nu och mysa !!

PUSSAR !!

Kommentarer
Postat av: Kicki

haha.. det är mina mamma du nämner i bloggen =) hihi... det är ju roligt =)

2008-01-24 @ 17:54:53
Postat av: Hanna

Jaaaa =9 Jag älskar din mamma!! Hon är as grym och ROLIG som satan. hiih.. Kramis.. ps. det heter "min mamma".. inte "mina mamma".. hur är det med svenskan Kicki? ;)

2008-01-24 @ 18:13:53
URL: http://charliesangels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0