Vart tog motivationen vägen? Hjälp mig...

Andra skoldagen idag och jag är helt slut. Har ingen ork kvar i kroppen. All luft har gått ur mig. Jag har tappat all motivation. Jag tänkte att nu är det sista terminen och nu f**n ska jag kämpa på. Men jag vet inte vad som hände, allt bara försvann. Jag känner mig tom. Jag är otroligt skoltrött. Jag har psykologi på schemat nu, men jag har redan betyg från den kursen från gymnasiet så jag kanske ska byta ut den mot näringlära, om det går. Självklart kommer det säkert inte gå, och då känns det som att jag bara kommer ge upp... Ska kontakta studievägledaren imorgon, och håller verkligen mina tummar att det kommer bli som jag vill. För övrigt har jag sjukvård, handledning och människan socialt och kulturellt denna termin. Hoppas på vg och mvg i dessa ämnen. Mvg i människan soc. & kult. verkar vara rätt svårt, men jag gör mitt bästa så får vi se vad det blir för resultat. Ska verkligen kämpa för Mvg i de andra två ämnena iaf =)

Annars idag så har jag varit ute och kört bil, och bara sovit och sovit.. Jag är sjuuukt godissugen. Får nästan abstinensbesvär. Inge kul. Tänkte ta lite kräm o mjölk istället. Sen försöka sova lite till, är helt slut på dagarna när jag kommer hem. Jag orkar inte ens gå till gymmet. Men ska försöka att sova mer, så jag orkar gå till gymmet på kvällarna. Är ledig på fredag, läraren är sjuk hela denna vecka. Så vi får väl se vad som händer då. Har inga planer för helgen, än... Hoppas det blir att umgås med nära och kära iaf. Kanske kan få lite närhet också, önskevärt iaf...

S frågade idag om jag ville gå på bal med honom. Officerbal. Hett.. haha.. Vi får se hur det blir med den saken *hihi*

Nä, nu orkar inte mina ögonen sitta längre vid den här datorskärmen. Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0