Tungpiercing, vad är meningen?

Jag vet inte hur jag ska göra angående min tungpiercing. Funderar på att ta ut den. Det är inte bra att ha en sån där grej i käften. Kul att ha löständer när man är 30? ehhh.. neeh !! Nu har jag iofs metallkulor/metallstav, men jag vet inte om det blir bättre om jag tar plast istället? Jag har förstört tänderna redan, det kommer bli ett helvete att gå till tandläkaren nästa gång, priset som jag kommer få betala, kommer vara högt. Vad är meningen egentligen? Med att ha en sån menar jag. Visst, jag tycket det e skit snyggt, men vilket är snyggast? en metallkula eller fina tänder? Vad väljer man. Som ni märker så försöker jag sitta och övertala mig själv :S Vet inte om jag lyckas.. Någon som kan vara gullig och försöka övertala mig? Jag vill inte ha kvar den, för mina tänders skull, men ändå älskar jag den och tycket det är fint.. Jag är i valet och kvalet.. Någon som kan säga nackdelar och fördelar..?! please...

När vi ändå pratar om "utseendet" så kommer jag och tänka på skönhetsoperationer. Jag kanske ska göra en grej. Men jag vet inte ännu. Får se. Vad tycker ni om sånt? Skulle ni kunna tänka er att göra en skönhetsoperation och isf för vad? Jag menar, om man går och är jätte deprimerad länge för något man har komplex över, tex. stor näsa, små bröst (jag ska inte göra något av dessa två, men tog dem som exempel) eller annat, och det finns hjälp att få, då borde det ju vara rätt att fixa till det? Så länge man själv är nöjd, eller hur..?

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Men då lillstrumpa, tycker inte du ska göra någon op! Vad skulle det vara??? Du är ju perfekt! Tänk dessutom på hur det kan gå efter op, du vet ju vilka operationsgener du har! ;-) Det är inte värt det om du inte har våndats enormt varje dag i typ 10 år! Puss på dig! Du är jättefin och söt precis som du är. Älskar dig!

2008-02-02 @ 23:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0