Trött efter 9 tim flyttning !

I fredags var jag bara hemma och tog det lugnt. Eller nej det gjorde jag inte kom jag på. Jag hade as AS tråkigt hemma. ALLA var med sina killar, och om de inte var de så var dom iaf på dejt. Kul !! Sen skrev Andreas o frågade om jag ville kolla film, så han hämtade upp mig så kollade vi på film =) Tack för att du räddade min kväll Andreas !

Igår, då, lördag så var det dags för flyttning. Min syster yster och hennes man förflyttade sig från Dalarövägen till mig här på vallavägen. weiii.. Längtar tills alla poker kvällar, bastu/öl/cider kvällar, filmkvällar, andra spelkvällar, middagar etc etc. Välkommen till Vallavägen ! Hur som helst så flyttade vi 9 tim igår. Kan ju säga att efter det var jag helt slut. Finito.. Jag orkade inte ens lyfta ett finger. Men partyschlyna som man e, så gick jag hem, gjorde mig iordning, gick tillbaka tilll syrran igen och förkrökade och sen kom kickan och hämtade upp mig och såg syrrans lägenhet och sen lämnade hon av mig vid Ollan (olearys). Träffade upp massa folk där. Jätte kul ! Det var kul så länge det varade iaf. hum...

Och så denna kära dag, söndag, Bakis dagen. Jag är dock inte så bakis, är nog bara mest trött för att man flyttade 9 timmar igår och att jag sen direkt efter, gick ut och partade loss. Vaknade precis nu och är sjukt hungrig. Vill helst ha pizza eller nån sån där extra fettig bakismat, men ekonomin tillåter inte det och får istället ta pytt i panna eller kyckling. Det är iofs rätt yummie också. Men hoppas att ni har haft en toppen helg. Får se vad denna söndag bjuder på?!

Sedan fick jag veta en rolig sak iförrgår. Min systers man har en lillebror som heter Patrik (23 år) och han är tillsammans med en som heter Elin (20 år), tillsammans har de en dotter på 1 år eller nått sånt. Min syster fick en inbjudan o tänkte "ska någon döpas eller sånt.. jag öppnar och se... VAA.. BRÖLLOP".. Då ska patrik och elin gifta sig. Hon är till och med ett halvår yngre än mig. Jag känner mig lite stressad. Lite som att jag ligger efter. Dom har barn och är snart gifta och jag har inte ens kille? Men känns ingen press och stress Hanna. Andas. Iofs så är 20 år ganska ungt att gifta sig, det skulle jag aldrig vilja. Fast jag tror att dom faktiskt kommer leva livet tillsammans. Dom är verkligen ment to be.  Nu ska jag komma till saken då. Dom vill självklart ha en fotograf på deras bröllop. Så de frågade mig. Så gulligt! Vilken ära. Jag känner mig typ hedrad. Haha.. Men jätte kul att folk vill att jag ska fotografera vid olika tillfällen. Kul att folk tänker på mig =) Självklart tackade jag JA ! Så i sommar blir det bröllop med mig, Hanna, som fotograf.

Mys från mig ^^

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Tack för välkomnandet till Valla och tack så jättemycket för hjälpen! :-)

Puss på dig lillstrumpa!

2008-02-02 @ 23:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0