Torsdagen den 10 Januari !

Halloj !
Jag och C skulle ju ha gått på spa i tisdags men jag låg med feber och jätte ont i magen, så det blev inget av det, tyvärr :( Men snart så, så fort som möjligt så kommer vi boka en ny dag ! weii..

Igår, onsdag, så jobbade jag kväll ute på Dalarö. Jobbade med Cajsa. Hon e så rolig. I adore her ! As grym tjej. Det gick jätte bra & jobba. Dock blir det väldigt mycket gottis bakande när vi jobbar. Hon bakade en shake gjord av: vaniljglass, grädde och hallon. Det va sjukt gott ! Så onyttigt men så gott. Inte nog med det, jag bakade kladdkaka. Så vi hade en riktigt mysig fikastund på kvällen. Men jag kan verkligen inte förstå varför jag går upp i vikt när jag jobbar där? *huuum* .. Ibland måste man ju få unna sig. Jag kanske gör det dock för mycket. Men what ever =)

Idag fyller Micke år. GRATTIS gubben!!!!! weiiii.. Ett år närmare 30.. mohahahha

Har tvättstugan idag också. Jag gillar faktiskt att tvätta. Så skönt när man får rena kläder och det luktar så gott. Blir lite rensning av mina gamla skolsaker också. Börjar skolan igen på tisdag. Fy fan. Usch. Jag får ångest bara jag tänker på det. All stress och press. Fast det är bara en termin kvar nu. Det är bara att kämpa. Sen fixar jag fast jobb och egen lägenheten innan år 2008 är slut, förhoppningsvis. Skolans termin är 15 januari - 31 Maj. Det ska jag klara! Hoppas jag får praktik på Huddinge Akuten också *håller tummarna*...

Nu ska jag ner i tvättstugan. Sen laga lite lunch: korvstroganoff och ris. Yummie ! Sen blir det en promenad och en sväng upp till centrum. Jag kanske skriver ett inlägg senare, annars hörs vi en annan dag !
Jätte kul att ni läser min blogg, antalet läsare ökar för varje dag. Också jätte kul när ni kommenterar. Det är det som gör att man vill fortsätta skriva. Så va inte fega nu gott folk. KOMMENTERA !!!

Kärlek till Er från mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0