Jag överlevde. . .

I survived !! Första skoldagen är avklarad. Började kl 8.30 med psykologi. Läraren som vi har i psykologi, hon verkade vara en bra lärare, men hård. Vi får se hur det går. Jag ska göra mitt bästa, som jag alltid gör, så får vi se vilket betyg det resulterar i. Köpte boken idag, 300 kr. Ska köpa sjukvårdsboken imorrn för 330. Sedan återstår handledning och människan socialt och kulturellt, att köpa. Dessa böcker kostar också runt 300 kr. Kul !! .. not... Har redan "läxa" tills imorrn. Ska läsa första kapitlet. Efter psykologin idag så skulle vi ha sjukvård, men läraren va sjuk så vi fick sluta vid 11 tiden. Det börjar ju bra! Det var rätt skönt. När jag kom hem somnade jag innanför dörren, och gick upp en timme senare. Då vaknade jag av huvudvärk. Känner mig redan stressad. Fick veta att vi har prov om en månad. *suck* Nu ska jag äta lite mat, kolla tv, eventuellt gå och träna om jag orkar och hinner.

See you later, gott folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0