Förhållande/kärleks psykologen Hanna

Hola !
Como estas?
Jag mår bra iaf. Är dock väldigt trött om dagarna efter jag gått i skolan. Det tar hårt på kroppen. Idag hade vi sjukvård, det var första sjukvårdslektionen. Det kändes bra. Fick schema mm. och så fick vi veta att vi ska på många olika studiebesök under terminen, varav ena kommer vara att vi ska få vara med på en operation. Spännade!! Jag längtar redan =) Det kommer nog bli jätte intressant. Annars idag så tänkte jag gå & göra några till hål i öronen, men hade ingen ork att gå ut i det här skit vädret !!

Såg "bröllopsfixaren" med Jennifer Lopez iförrgår (tror jag att det var). Jag kände verkligen igen mig. Hon fixade allas bröllop jämt och jag är typ likadan, fast jag "fixar" folks förhållande istället. Man är expert på något, som man inte ens själv har, det är ganska fashinerande. Jag har inget förhållande, och har i princip aldrig haft något heller, men ändå är jag en hejjare på att ge bra tips och råd och kan verkligen hjälpa endel med problem och dylikt. Det är konstigt. Jag längtar tills jag skaffar mig ett eget förhållande. . .

Imorrn blir det jobb, sedan körning. Sedan kanske jag ska ta hål i öronen och träna. Får se hur mycket jag orkar och hinner med. Har sovmorron på torsdag så det e skönt, då kan man vara uppe länge imorrn kväll om man vill. Vi får se vad dagen har att erbjuda...

 PUSS & KRAM !! <3




Kommentarer
Postat av: charlotte

hej gums! Ring mig om du ska ta fler hål i öronen! Puuussss

2008-01-22 @ 21:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0