Fick tillbaka min motivation *weiii*

Jag har gått och grubblat och grubblat och grubblat. Hur ska jag göra med psykologi kursen? Ska jag vara kvar, eller sluta? Min hjärna har nog haft mycket åskmoln där uppe, sorry kära hjärna. Pratade med studievägledaren idag, och hon sa att om jag tar bort psykologi så kommer jag bara plugga 75%. Det är bara en 50 poängskurs så egentligen har hon fel, för jag kommer plugga nästan 90%, men csn är flumma och har bara 3 alternativ. Antingen pluggar man 50%, 75% eller 100%, så då är dom snåla och säger 75%. Men men.. Att jag tar detta beslut, att sluta psykologin, resulterar i att jag får mycket mindre pengar. Men det har löst sig nu.. Allt löser sig. Jag och föräldrarna löste det där tillsammans. Älskar er verkligen. Ni ställer alltid upp. Massa kärlek till er <3

Så jag ska hoppa av den nu iaf. Jag har ju psykologi A från gymnasiet. Så betyget finns redan. Så nu har det löst sig. Nu kommer jag vara ledig varje onsdag, och då kan jag jobba eller lägga ner mer energi på de andra kurserna. Fells good! Jag är nöjd. Jag har fått gnistan tillbaka. Jag har fått motivationen tillbaka.YES !!

Imorrn tänkte jag tvätta, har massa tvätt. Sen träna vid lunchtid - bodypump. Sen senare ska jag och M gå en långpromenad på ca 1,5 timma. Skönt. Kvällen kanske bjuder på party? Var ju trots allt några veckor sedan jag festade. Jag har haft några vita veckor, vilket har varit kanon skönt !! Nu ska jag se på efterlyst, sen sova =)

Tänkte lägga upp en bild på en glass sorbet som jag gjorde idag. Den bestod av: Vaniljglass (tagen direkt ur frysen) hallon (lite tinade) och lite mjölk. Sedan tog jag mixern och mixade ihop det. Glassen behöver inte stå i rumstemperatur, då blir det mer en milkshake, det här blev sorbet. Så muuuumsigt! Ett bättre alternativ än godis.

På återseende !

image175 image176

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0