brown sugar - strawberry dream - vanilla sky

Tjiiingeliiing !!
Då var det lördag idag då. Igår var jag och tjejerna ute och partade loss. Hade as kul. Innan så förade vi hemma hos Johanna, och spelade in massa filmer med digitalkameran haha. Om ni har tur, så kanske ni får se ett filmklipp eller två sen. Igår så fick vi nya namn. När man går ut och så, så presenterar man ju sig för nya människor och när jag e ute med Anna och Johanna så blir det alltid: "Hej Johanna", "Hej Hanna", "Hej Anna". Inte lixom Karin, Sara och Mikaela. Vi tre heter i princip samma sak. Bara några bokstäver som skiljer. Så då tänkte vi: "Ja nu ska vi fixa nya namn". Så Anna får heta Brown sugar. Johanna får heta Strawberry Dream och Jag heter Vanilla Sky. Det passar verkligen oss. Anna är brunhårig, Johanna är lätt rödhårig och jag är blond, därav namnen.

Kom hem vid 5 imorse. Jobbigt... Idag blir det nog ingen utgång. Har inget planerat men jag vill helst bara mysa, kolla film, äta gott och få lite mysigt manligt sällskap =) Skulle inte sitta fel !

Nu sitter jag och dricker te. Myspys. Älskar o bara gå i myskläder och dricka te i sånt här skit väder. Ska nog göra en hårinpackning sen. Så blir håret glansigt, mjukt och lent "Because im worth it".. haha.. reklam...

Jag och mammsen fick våra kläder igår också som vi beställt. Jag beställde en kjol och en skjorta. Kjolen var dock för stor, så ska returnera den och kanske köpa något annat eller en mindre storlek. Men skjortan är jag jätte nöjd med =) Well, nu ska jag ta en kopp te till och läsa lite o en av skolbäckerna. Hörs sen!!  PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0