Baserad på en verklig händelse

Jag bodde på köttbullsgatan nr fläsk, tre trappor upp på nedre våningen. En kväll låg jag i min bottenlösa säng och läste spännande tågtid tabeller. Då hörde jag ljudlösa steg i trappan som ännu inte var byggd. In kom en huvudlös man utan kropp med en bladlös kniv utan skaft i handen. Han stack kniven i hjärtat på mig men som tur var, hade jag hjärtat i halsgropen och överlevde. Jag sprang ner till hamnen och bytte till mig en båt. Båten tutade och bryggan gick. Efter ett par dagar fick jag skeppsbrott och flöt i land på en rostig spik. Då kom jag till en obebodd ö där kanibalerna dansade nakna med händerna i byxfickorna. Längre in i skogen kom jag till en stuga. Jag sparkade upp dörren och hoppade in genom fönstret. Där på bordet låg sju uppätna mackor. Jag åt upp dom och fortsatte in i skogen. Då stod jag plötsligt öga mot öga med två lejon. Jag sköt den ena med mitt sista skott. Sen plockade jag bomull tills jag fick ryggskott och med det skottet sköt jag det andra lejonet. Sen ramlade jag ner i en tallgrop där det fanns en ilsken tiger. Nu hängde mitt liv på en tråd, och på den tråden klättrade jag upp. Jag sprang ner till stranden och skrek så det eka och i den ekan hissade jag seglen och paddlade hem. . .

Kommentarer
Postat av: Emeli

Så jääääääääävla bra :D

2008-02-04 @ 09:44:37
Postat av: Emeli

HAHA fortfarande lika kul :D:D

2008-09-05 @ 19:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0