26.30

God fortsättning på er gott folk ! =) Jag hade ett relativt bra nyår, hoppas ni hade det bra också. Jag kom att tänka på en sak. När jag och E skulle hem från ollan i tisdags så tog vi bussen. Jag hade bussremsa och stämplade för båda två. Men klockslaget stämde inte riktigt överens med de verkliga tiderna. Chaffisen stämpade 26.30 (alltså 02.30).. Jag hade ingen aning om att det fanns en tid som hette 26.30? haha... full busschaffis? Eller var kanske så att han bara inte kunde klockan? Well, jag lägger upp några ego bilder från nyår också, för er som inte fick se hur vacker jag var =) *hihi*. . .Något som ofta hör till nyår är ju nyårslöfte. Jag har faktiskt inget riktigt löfte, men jag har andra saker jag vill "uppfylla" etc. men vill inte lova något och därför inte säga att det är ett löfte. Idag är det nyårsdagen och jag har ätit god mat: fläskfilé, potatisklyftor, svamp, bearnesås, massa grönsaker, och nu sitter jag och smaskar på en bulle. Bra start på det nya året?... not ... Nu ska jag ta och städa lite i rummet, ligger kläder och saker överallt. Sen ikväll blir det kolla film och mysa. Någon som vill joina mig? *ler sött*

Massa myyyys från världens kramgoaste tjej

image162 image167

image165 image166

Kommentarer
Postat av: Emeli

Fiiiiin:)

2008-01-14 @ 15:02:01
Postat av: Hanna

Emeli: Tack så mkt bejbi =)

2008-01-14 @ 19:22:44
URL: http://charliesangels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0