Where´d you go, i miss you so. . .

Vart har alla mina närmsta tjejkompisar tagit vägen? Helt plötsligt står jag där, all alone, inte en enda tjejkompis att kunna luta min axel mot... borta... Vad har jag gjort?  Jag har väl inte gjort nått, ändå så händer det här...  Miss old times...  Saknar tider då man verkligen verkligen stod någon nära, riktigt nära. Som man var med nästan dygnet runt, som visste a l l t om mig och tvärt om. Jag antar att saker och ting förändras =(

Jag får väl hålla mig till denna dikt:

Sluta aldrig hoppas
Sluta aldrig be
Sluta aldrig drömma
Under kan ju ske    
image180

Kommentarer
Postat av: K

oki??
jag hör ju aldrig av mig..

nej då..

2008-02-08 @ 13:12:44
Postat av: Hanna

Jo det gör du. Men vi är i princip aldrig med varandra längre.. förut var vi jääämt o ständigt med varandra, vi satt ihop.. nu är vi isär.. Och du är ju mycket med andra, typ L, och jag tycker bara att det är tråkigt att vi inte umgås mycket längre.. förlåt om jag säger hur jag känner =(

2008-02-08 @ 15:16:11
URL: http://charliesangels.blogg.se
Postat av: Emeli

Jag är sämst på att höra av mig, det vet alla.. Men finns alltid här för dig

2008-02-10 @ 16:40:58
Postat av: Emeli

Fan mitt hjärta syntes inte =p

2008-02-10 @ 16:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0