Veckans To Do - lista

[ X ] Gå på v v möte - onsdag
[ ] Träffa Mr. X ?
[ ] Inflyttningfest - lördag
[ ] Två långpromenader
[ ] Styrketräning + fettförbränningspass - torsdag
[ ] Plugga sjukvård
[ ] Städa rummet så det glänser
[ ] Hjälpa syrran & robban att städa

Mötet på vv var riktigt kul !! Fick massa tips och råd. Bra konsult också. Ska kämpa tills sommaren, och SKA gå ner till min målvikt, så är det bara. Vill inte ha för höga mål, så jag har sagt till mig själv att jag ska skriva ner allt jag äter i 2 veckor & följa alla points antal och träna som satan, så får vi se hur mycket jag har gått ner. Jag tar ett litet mål i taget, det är lättare att följa, än att säga "jag ska gå ner 3 kilo på 2 veckor" eller "jag ska följa det här e x a k t i 3 månader", man har sån press på sig själv då... inge bra.. =)

Nu är jag peppad. Ska gå & skriva upp nu vad jag ätit hittills.
Hasta la vista !!! PUSS

Kommentarer
Postat av: Dharmesh

Varför känner du dig pressad för att gå ner i vikten?

2008-02-06 @ 17:14:40
Postat av: Hanna

För att jag vill nå en vikt som jag trivs med =)

2008-02-06 @ 20:21:51
URL: http://charliesangels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0