R.i.p kära piercing


Buenos Dias !

Nu har jag fått sova ut. 10 timmars sömn, inte helt fel. 

Igår hade jag tenta på hjärt-kärlsjukdomar och andningsorganens sjukdomar. Det var inte lätt kan jag ju säga. Men jag gick dit och skrev och gjorde så gott jag kunde, så får vi se vad det blir för resultat. När vi satt och skrev provet så kommer läraren och delar ut små chokladkakor. Så himla sött =) Tack !! Det var verkligen generöst tycker jag!!

Igår så var jag hemma, tog det lungt, vräkte i mig massa godis (ooops) och kollade på film. Idag så ska jag plugga lite inför nästa tenta (det tar aldrig slut) och sedan ska jag ta mig en promenad. Kvällen är inte planerad ännu utan jag får se vad kvällen har att erbjuda!!

I onsdags var jag i stan med syster yster och tog bort min piercing...

R.I.P kära piercing

9 september 2005 - 13 februari 2008

PUSS ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0