Pengar = lycka ?


200 000 kr. Det är mucho dineros!! Jag kan få det, men synd dock att grejjen är så invecklad som jag måste göra för att få alla dessa pengar. Men jag vill ha pengar !! (vem fan vill inte det) Hur långt skulle du kunna gå för pengar? Blri man lycklig av pengar? Jag skulle bli det. Eller jag ÄR lycklig nu, har ett underbart liv, men om jag hade mer pengar så skulle jag kunna göra mycket mer och det skulle resultera i att jag skulle bli glad, väldigt lycklig..

Idag är det skola. Börjar om 40 min. Jag är inte 100% frisk ännu, men är på väg, men måste iväg och bara se vad jag har missat från gårdagen och se vad vi ska gå igenom idag. Annars idag så ska jag fotografera syrran och robban =) Laga lite god mat, hoppas på lite mys ikväll och kanske en promenad om min kropp orkar det...

1 Februari idag. Gud så tiden går fort. Fyller om om 1½ månad =9 weii.. Jag bara längtar tills de första blommorna börja blomma och solen börjar värma. Sedan kommer sommaren, den efterlängtade sommaren. Myys !!

Får se vad helgen har att erbjuda. Jag kanske skriver senare idag, gonna go..

♥ PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0