Lite uppdatering ur mitt spännande liv

Thodeloo !
Vad har jag gjort de senaste dagarna då? jaa, det undrar jag med.. Har blivit skola, jobb och träning. I söndags jobbade jag. Satt vak, dvs. någon man måste "övervaka" som är i livets slutskede. Det var jobbigt. Jag har aldrig suttit vak förut. Vårdtagaren (patienten) gick bort under tiden jag vakade. Det var jobbigt att se, känslomässigt. Men det kändes som att jag iaf gjorde en bra insats att vara där, så denne inte behövde vara själv.

Annars nu så är det sjukt mycket plugg. För mkt. Som vanligt *suck*. Mina magkramper börjar komma tillbaka nu när all stress och press kommer. Fy f*n !!! Snart kommer alla tentor, redovisning inför 30 pers, grupparbete, enskilda inlämninguppgifter etc. etc.

Idag ska jag på VV möte. Nej, de står inte för vägverket. haha.. Det står för viktväktarna. Ska dit med C. kl 12.00 är det i Handen. Efter det ska jag plugga och laga lite god lunch och kl 15.00 börjar jag jobba. Ska bara jobba rakt över vägen, nära och bra !

Imorrn är jag ledig. Skönt.. Fast det kommer bara bli plugg och träning.. hum..

Idag har Doris, min kanin namnsdag.. hihi.. Grattis hjärtat <3 Älskar dejj!!
Idag fyller min gudmor år.. Grattis babsan !!!

Läääääängtar till lördag.. weiiiiii =)

Kommentarer
Postat av: emma

smygg blogg tjejen ;)

2008-02-06 @ 10:55:36
URL: http://www.enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0