Hur man spenderar 1200 kr en vanlig onsdag

Hej kära läsare =)
Hoppas att allt är bra med er.
Jag mår toppen just nu. Fick tillbaka tentan igår. Det var tentan som vi hade i fredags. Den som handlade om hjärt, kärl och andningsorganens sjukdomar. Det var svårt. Mina nerver var på topp igår när vi fick tillbaka resultatet. Provet var uppdelat i två delar. Jag fick Vg på första delen och Mvg på andra delen. Riktigt glad och stolt faktiskt. Det var 32 frågor sammanlagt och jag fick bara 4 fel. Inte helt fel !! Duktig flicka =) !!

Annars så flyter allt annat på. Kämpar med viktväktarna. Inte alltid lätt. Speciellt inte när frestelsen ligger framför ögonen på en. Som idag tex. Usch.. har verkligen v r ä k t i mig massa onyttigheter. Och nu sitter man här med ångest, men what ever, man måste få ha sånna dagar också. Bara att jag är vääääldigt duktig på att äta tills jag nästintill spyr.. haha.. to bad... :S

Idag så var och pappsen och handlade på IcaMaxi. Min nota blev på 700 kr. Nu har jag inte kvittot framför mig, men kan lista upp lite av det jag handlade:

* Frukt: 1 korg kiwi, 6 apelsiner, 4 bananer, 3 äpplen,
   3 päron, vindruvor,
* Grönsaker: Isbergssallad, röd och gul paprika, purjolök, ingefära, 
   champinjoner, majs 
* Viktväktar låda
* 1 kg fläskfilé, 1 kg benfri fläskkotlett, 2 kg kycklingfilé
* Schampoo, "lukta gott grej" (mango glade) till badrummet
* Lättmjölk, multivitamindryck, blåbärssoppa,
   jordgubbskräm (ibland får man unna sig)
* Juice (till fiskgrytan) , creame fraishe, tvål, extra tuggummi
* Rökt kalkon (pålägg), ost, toalettpapper,
* Oboy (vattenlösning, nyttigare än mjölk), te

Var även på apoteket. Handla mediciner till mig och min lilla bebis. Det blev 500 kr totalt.

Så lätt är det att spendera 1200 kr en helt vanlig onsdag, i februari.. haha..

Nu är jag hos syster yster. Har plåtat henne och robban. Ska bege mig hemåt och läsa lite sjukvård, sedan sussa så jag orkar med morgon dagen. Behöver mer sömn, sover alldeles för lite, och när jag väl sover så drömmer jag jätte jobbiga drömmar, så sömnen blir inte alls bra !!

God natt
PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0